Heb jij al inspiratie?

Pakjesavond is voorbij, de kerstballen mogen nu echt ‘uit het vet’ gehaald worden. En wat is er veel keuze dit jaar! De winkels liggen vol met foute kerstballen, zo lelijk dat ze weer mooi zijn. Of is een gewone bal dit jaar fout?

Je begrijpt, het is weer tijd voor de leukste competitie van het jaar, de foute kerstbalcompetitie.

In september, of was het augustus, kwamen de eerste foto’s van de winkelschappen vol foute kerstballen al binnen. En ook de eerste officiële inzendingen voor de competitie zijn al afgeleverd.

Doe jij dit jaar ook (weer) mee? De regels zijn hetzelfde als voorgaande jaren. Je stuurt de meest foute kerstbal die je kunt vinden naar me op of geeft het bij me af*. Dit doe je voor 20 december.

Vanaf 20 december komen alle foute kerstballen online op deze website en kan er gestemd worden. De kerstbal met de meeste stemmen, de meest foute dus, krijgt een plekje in de foute kerstbal bij Sjoukje, door wie dit allemaal jaren geleden begonnen is. Alle andere kerstballen worden gedoneerd aan iemand die wat extra liefde in de kerstgedachte goed kan gebruiken. De boom om ze in te hangen wordt door mij toegevoegd.

NIEUW DIT JAAR!! De winnaar, de inzending van de meest foute kerstbal, wint een prijs! Wat het is wordt nog niet bekend gemaakt, maar het is uiteraard in de kerstsfeer!

De uitslag wordt bekend gemaakt op 1e kerstdag.

Kortom, wees creatief, ga op zoek en stuur de meest foute kerstbal , zorg dat jij de eerste prijs gaat winnen!

Ken jij iemand die het afgelopen jaar een lastige tijd heeft gehad, iemand die in de kerstperiode wel wat extra’s kan gebruiken in de vorm van een foute kerstboom, geef het door.

*mocht je mijn adres niet hebben om de kerstbal op te sturen, laat het me weten via de contactpagina of whatsapp als je mijn nummer hebt.

Plaats een reactie