Waar blijft de stemronde??

Een aantal van jullie heeft er al om gevraagd. “Heb ik de stemronde gemist?” “Heb ik niet goed opgelet?”

En het is vast meer mensen niet ontgaan dat de stemronde van 2023 een paar dagen te laat is. Soms loopt het allemaal even anders dan je gepland had, vast herkenbaar. En ook bij mij is dat dit jaar gebeurd. Er waren omstandigheden die niet voorzien waren, die alles even overhoop gooiden.

Maar, niet getreurd. Dan wordt de planning gewoon een klein beetje anders. Als je dit leest, betekent het ook dat je direct kan stemmen. En wat is er nu leuker dan met elkaar bij de kerstboom jouw keuze te verdedigen en anderen over te halen daar ook op te stemmen. Laat je horen!

Oudjaarsdag is de laatste dag dat er gestemd kan worden, maar wacht er niet te lang mee. Elke stem is belangrijk voor die ene, die meest lelijke, foute kerstbal.

En natuurlijk is het zo dat de foute kerstbal met de meeste stemmen niet alleen een mooie plek krijgt in de foute kerstboom bij Sjoukje, maar ook een fantastische prijs wint!

Alle andere foute kerstballen die net niet genoeg stemmen hebben gekregen worden, net als elk jaar, gedoneerd aan iemand die een beetje kerstliefde goed kan gebruiken. Zo werd er afgelopen week iemand blij gemaakt met de kerstballen van 2022, maar daarover later meer. Eerst…

…mag er gestemd worden!!! Hieronder vind je foto’s van alle inzendingen van dit jaar. Je kunt ze zo bekijken, je kunt ze aanklikken waardoor een galerij opent, wat je zelf fijn vindt. Stemmen doe je door een comment op deze pagina of bij je favoriete kerstbal achter te laten. Heb je mijn telefoonnummer, dan mag een appje natuurlijk ook. Veel plezier en succes met kiezen van de MEEST FOUTE KERSTBAL VAN 2023!!

18 gedachten over “Waar blijft de stemronde??

  1. Ooooooooo, ik kan nie kiezen…..
    Verliefd op poedel…..maar das niet fout; gun hem Sjouk wel in de boom…… terwijl die grinch who hates christmas te erg is hoor……echt een foute kerst”ballo”………..
    ……….
    ………..
    Oké…….ik ben er uit: de Pink Poodle❣️💘

    Geliked door 1 persoon

  2. Ik heb het baasje even gevraagd of ik ook mocht stemmen, want ik ben ECHT verliefd op een poedel. Ze heet Barbetje…..maar zij is zwart en nu zie ik die roze poodle op de telefoon van m’n vrouwtje… met rokkie an…😍😍😍 mijn woefstem telt toch ook wel mee hé:

    The Pink Poodle💫

    Like

Plaats een reactie